بازداشت مقام اسبق آمریکایی به اتهام تجاوز به یک خردسال-راهبرد معاصر

بازداشت مقام اسبق آمریکایی به اتهام تجاوز به یک خردسال

زنی که یک هفته پیش به طور ناگهانی از کرسی شهرداری خود در یک شهر کوچک واقع در جنوب غربی «لوئیزیانا» آمریکا استعفا داد، اکنون با اتهام تجاوز جنسی به یک خردسال مواجه و دستگیر شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز پنجشنبه پلیس ایالت لوئیزیانا، «میستی کلنتون رابرتز» ۴۲ ساله را به اتهام تجاوز جنسی درجه سوم و مشارکت در بزهکاری یک نوجوان بازداشت کرد.

طبق گزارش خبرگزاری‌های آمریکایی همچون آسوشیتدپرس، وی پس از پرداخت ۷۵ هزار دلار وثیقه از زندان «پریش بیرگارد» آزاد شد.

همچنان تصمیم برگزاری محاکمه وی نامشخص باقی مانده است و منابع آمریکایی اطلاع ندارند که وی محاکمه خواهد شد یا خیر.

گروهبان «راس برنان» سخنگوی پلیس ایالتی ایالت لوئیزیانا، گفت که قربانی نوجوان مدعی این تجاوز شده و نوجوان دیگری نیز به واحد قربانیان ویژه پلیس ایالتی گفته است که رابرتز در زمانی که شهردار «دریددر» شهری با جمعیتی حدود ۱۰۰۰۰ نفر در ۸۰ کیلومتری شمال دریاچه چارلز با این نوجوان رابطه جنسی داشته است.

برنان جزئیاتی از سن، جنسیت یا زادگاه قربانیان ادعایی ارائه نکرد.

بازداشت رابرتز کمتر از یک هفته پس از استعفای ناگهانی او از کرسی خود در شهرداری این شهر کوچک صورت گرفت. او در ۲۷ ژوئیه پس از اینکه قبلاً در نامه‌ای به کارمند شورای شهر نامه استعفای خود را به شورای شهر ارائه کرد.

«آدام جانسون» وکیل رابرتز، در بیانیه‌ای مدعی بیگناهی موکل خود شده است.

جانسون در این بیانیه اعلام کرد: «او به جرمی متهم نشده و یا به هیچ جرمی محکوم نشده است و ما اعتماد داریم که ملت به اصل برائت قانون اساسی او که برای نظام قضایی ما اساسی است، احترام خواهند گذاشت. میستی و خانواده‌اش از حمایت دوستان و همسایگان خود بسیار سپاسگزار هستند و ما مشتاقانه منتظریم تا این وضعیت ناگوار را پشت سر بگذاریم.»

رابرتز، فردی مستقل که به هیچ یک احزاب سیاسی آمریکا وابسته نیست، اولین زنی بود که در سال ۲۰۱۸ سمت شهردار دریددر را بر عهده گرفت. او پس از پیروزی در انتخابات مجدد در سال ۲۰۲۲، دومین دوره خود را سپری می‌کرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده